Hřiště na street workout domů? I tohle je cesta

Workoutová hřiště rostou, tempo a zájem o trénink s vlastním tělem se zvyšuje. Mezi osvědčené firmy na českém trhu vstupují noví hráči, kteří mají stejný směr, jen se snaží být v něčem jiní, odlišní. Jednou takovou firmou je Workoutland.cz, který za minulý rok stihl pokrýt mapu hřišť v Česku více než dvaceti konstrukcemi.

I vozíky potřebují lázně. Aspoň dvakrát ročně

I vozíky potřebují lázně. Aspoň dvakrát ročně Kočka domácí? No jistě. Ale dokonce i krysa nebo prase domácí – všechna tato zvířata jsou čistotnější než mýval. Přesto se symbolem pořádkumilovnosti a čistoty stal právě všetečný medvídek. Jestliže tedy na parkovišti před obchodem potkáte malý nákladní vůz se speciální nástavbou s obrázky pruhované šelmičky na bocích, vězte, že se tu připravuje koupel. Do mydlin se chystají nákupní vozíky, protože i ty potřebují pravidelnou očistu a dezinfekci. A tak po českých super- a hypermarketech jezdí unikátní box, který funguje jako pojízdná myčka košů.

MSV se opět zaměří na Průmysl 4.0

Průmysl 4.0 je podruhé v řadě hlavním tématem Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně, který se letos koná od 3. do 7. října. Mnozí z více než třinácti set vystavovatelů tak představí novinky z oblasti robotizace, automatizace a dalších technologií využitelných v chytrých továrnách budoucnosti. Vedle moderních řešení pro výrobu budou firmy na veletrhu prezentovat také služby a produkty pro zefektivnění logistických toků.

V kurzu je ergonomie a multifunkčnost

Zákazníci jsou zkušenější a přemýšlejí nad logistikou lépe než dřív, říká Jan Kraus ze společnosti Clean4you. Firmy podle něj stále více požadují přepravní vozíky uzpůsobené na míru, zvažují ergonomii a chtějí, aby zařízení byla využitelná pro více aplikací.

Atmosféra obchodu posiluje loajalitu zákazníků

V hodnou přestavbou interiéru může prodejce pozitivně ovlivnit emoce zákazníka a zvýšit zisky. Prodejna s příjemnou atmosférou posiluje loajalitu zákazníků, kteří se do takového místa rádi vrátí. Zajímavé prostředí či poutavá výloha přilákají nové zákazníky, a navíc mohou oslovit osoby, které neměly o daný segment zboží dosud zájem. V této souvislosti je podle Dany Voillot, obchodní ředitelky společnosti Clean4you, možné vidět například velký zájem o LED osvětlení do prodejních výloh, které je efektivním nástrojem pro oslovení kolemjdoucích a potenciálních zákazníků.

Dělníci se pustí do stavby hřiště pro workoutisty

Prostějov – Výstavba prvního workoutového hřiště v Prostějově je zase o něco blíže. Investici za půl milionu korun již dříve schválili prostějovští radní. Ti minulý týden rovněž posvětili postavení hřiště olomouckou firmou Clean4you. „Vybírali jsme ze dvou nabídek. Firma nabídla výstavbu o více jak padesát tisíc levněji,“ uvedl náměstek primátorky Zdeněk Fišer k chystanému hřišti, které by se mělo nalézat za velodromem.

Hřiště pro workout v Prostějově už má stavitele

Prostějov – Výstavba prvního workoutového hřiště v Prostějově je zase o něco blíže. Investici za půl milionu korun již dříve schválil rada města. "Ta minulý týden rovněž posvětila postavení hřiště olomoucku firmou Clean4you. „Vybírali jsme ze dvou nabídek. Firma Clean4you s.r.o. nabídla výstavbu o více jak padesát tisíc levněji," uvedl náměstek primátorky Zdeněk Fišer k chystanému hřišti, které by se mělo nalézat za velodromem.

Vozíky i košíky musí být přátelské

Tak jako celý prostor prodejny nevyhýbají se módní trendy ani nákupním vozíkům a košíkům. Přestože jim nepodléhají až do takové míry, jsou nedílnou součástí designu celé prodejny. Řádná péče jim prodlouží životnost a jejich optimální funkci zajistí už správný výběr.

Příjemnou atmosféru zvýrazňuje vyspělý design

Zásadním aktuálním trendem při vybavování obchodních center je v současnosti důraz na úspornost. Veškerá zařízení by měla být energeticky nenáročná a materiály používané při zařizování obchodních center by neměly působit negativně na životní prostředí. Více než kdy dříve se také klade důraz na originální a funkční design.

Novou tvář prodejny svěřte zkušeným

I když na emoce zákazníků může výrazně zapůsobit i personál, atmosféru v prodejně vytváří především její design. Návrh a následnou realizaci by proto měli provádět odborníci, kteří mohou díky svým zkušenostem majiteli ušetřit nejen peníze, ale také mnohé trápení. Jen oni totiž mají nejnovější poznatky o spotřebitelském chování, barevných trendech či nejnovějších materiálech a technologiích.