Přeskočit na obsah

Kancelářský nábytek pro nové sídlo Městské policie ve Frýdku-Místku

Logo_města_Frýdek-Místek_2


Úkolem městské policie není jen ochrana a bezpečnost majetku a osob, odhalování přestupků, ale i dohled a preventivní aktivity spojené se životem v obcích a městech. Pro tyto účely potřebují strážníci a další zaměstnanci městské policie adekvátní prostory.

Ve Frýdku-Místku dosud sídlila MP v malých prostorách, kde se strážníci potýkali především s nedostatečným šatním prostorem, absencí jednacích místností či nevhodně umístěných sociálních prostor. Od letošního roku 2024 má ale MP k dispozici zbrusu nové zázemí v opravené budově v areálu bývalé textilky Slezan, kde bude sídlit jak městská policie, tak přestupkové oddělení magistrátu. A my jsme měli příležitost pomoci s vybavením interiéru a dodáním kompletního kancelářského nábytku.

Jak probíhala tato neobvyklá, přesto zajímavá zakázka?

1

Kancelářský nábytek je náš obor?

Ano. V roce 2022 jsme rozšířili vlastní výrobu a dřevozpracující oddělení s vlastním týmem, který se stará nejen o realizaci zakázek v rámci stávajících klientů z oblasti retailu, ale hledá i nové příležitosti. Naše know-how z retailových realizací v oblasti zpracování deskových materiálů nejen ze dřeva jsme transformovali do prvních zakázek v segmentu kancelářského nábytku.

Výsledkem dalšího vývoje bylo vyhrané výběrové řízení města Frýdek-Místek na vybavení nové budovy městské policie. Tato referenční zakázka pro nás znamenala nejen prestižní výzvu, ale i závazek zhodnotit naše zkušenosti v sériové truhlářské výrobě.

Kancelářský_nábytek_MP_Frýdek-Místek_00
2

Vyhrát výběrové řízení není jednoduchá věc

Zadání projektu vybavení prostor pro městskou policii mělo jasné požadavky na materiály i na produktovou skladbu s termíny dodání nábytku se začátkem od prosince 2023.

V souhrnu šlo o desítky kancelářských stolů s kontejnery, atypické stoly do jednacích nebo velitelských prostor, více než 100 různých sestav policových a šatních skříní do kanceláří, téměř 90 šatních skříní s kovovou podnoží včetně lavic, několik policových regálů do skladů, několik kuchyněk včetně spotřebičů a v neposlední řadě dodání téměř 200 kusů sedacího nábytku.

Po zpracování technické dokumentace jsme stanovili položkové ceny a s dalšími podklady se zapsali jako účastník výběrového řízení a čekali na výsledek. První místo a získání zakázky nás utvrdilo ve zvolení správné cesty a vrhli jsme se po hlavě do další fáze projektu.

Kancelářský_nábytek_MP_Frýdek-Místek_006
3

Rozjeli jsme výrobu ve velkém

Předzpracovanou technickou dokumentaci k projektu jsme mohli dokončit začátkem října, kdy se prostory
v budově dostaly do poslední fáze a bylo možné provést finální zaměření. Následně začal maraton konstrukčně-administrativních prací na zajištění materiálů a výrobní dokumentace s postupným propadem do výroby.

Při pravidelných společných koordinačních schůzkách s klientem se průběžně upravovaly požadavky na termíny dodání specifického vybavení, jako je vstupní recepce nebo dohledové centrum, kdy byla nutná koordinace s postupem prací různých profesí na dosud živé stavbě. Při samotné výrobě jsme řešili několik výzev. Z pohledu velikosti byla tato zakázka unikátní a kladla mimořádné nároky na prostor a uskladnění materiálů i hotových kusů. Velkou porci práce také odvedl samotný výrobní tým, kdy truhlářskou dílnou muselo protéct množství položek pro tuto zakázku, ale i další výroba pro jiné klienty.

V prosinci jsme začali s prvním návozem hotového nábytku a usazením do prvních dokončených místností. Vzhledem k malému časovému oknu a množství položek se o přesun a instalaci staralo v jeden okamžik několik týmů s rozdělenými úkoly, abychom neblokovali práci jak sobě, tak jiným profesím na stavbě.

Kancelářský_nábytek_MP_Frýdek-Místek_001

Co jsme pro MP ve Frýdku-Místku zajistili?

  • Vyrobili a instalovali jsme kompletní kancelářský nábytek do všech místností nové budovy MP
  • Vyrobili a instalovali jsme 5 kuchyňských linek včetně spotřebičů a dalšího vybavení
  • Dodali jsme kompletní sedací nábytek včetně míst pro klienty
  • Vyřešili jsme atypické požadavky zákazníka i úpravy na místě
  • Zvládli jsme celou zakázku v časovém horizontu daném smlouvou

Spolupráce se společností Clean4you s.r.o., která vyhrála výběrová řízení na vybavení nového objektu městské policie ve Frýdku-Místku kancelářským nábytkem, byla i přes počáteční obavy z nového dodavatele na profesionální úrovni. Koordinace prací probíhala dle našich představ a s výsledkem jsme spokojeni.

Zpět

Kontaktujte nás

Všechny položky jsou povinné. Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

© 2024 Clean4you. Všechna práva vyhrazena. Vytvořeno v Beneš & Michl

EVROPSKÁ UNIE
Evropský fond pro regionální rozvoj
Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost