Spolupráce se společností Clean4you s.r.o., která vyhrála výběrová řízení na vybavení nového objektu městské policie ve Frýdku-Místku kancelářským nábytkem, byla i přes počáteční obavy z nového dodavatele na profesionální úrovni. Koordinace prací probíhala dle našich představ a s výsledkem jsme spokojeni.
Kancelářský nábytek pro nové sídlo Městské policie ve Frýdku-Místku
Úkolem městské policie není jen ochrana a bezpečnost majetku a osob, odhalování přestupků, ale i dohled a preventivní aktivity spojené se životem v obcích a městech. Pro tyto účely potřebují strážníci a další zaměstnanci městské policie adekvátní prostory.
Ve Frýdku-Místku dosud sídlila MP v malých prostorách, kde se strážníci potýkali především s nedostatečným šatním prostorem, absencí jednacích místností či nevhodně umístěných sociálních prostor. Od letošního roku 2024 má ale MP k dispozici zbrusu nové zázemí v opravené budově v areálu bývalé textilky Slezan, kde bude sídlit jak městská policie, tak přestupkové oddělení magistrátu. A my jsme měli příležitost pomoci s vybavením interiéru a dodáním kompletního kancelářského nábytku.
Jak probíhala tato neobvyklá, přesto zajímavá zakázka?
Kancelářský nábytek je náš obor?
Ano. V roce 2022 jsme rozšířili vlastní výrobu a dřevozpracující oddělení s vlastním týmem, který se stará nejen o realizaci zakázek v rámci stávajících klientů z oblasti retailu, ale hledá i nové příležitosti. Naše know-how z retailových realizací v oblasti zpracování deskových materiálů nejen ze dřeva jsme transformovali do prvních zakázek v segmentu kancelářského nábytku.
Výsledkem dalšího vývoje bylo vyhrané výběrové řízení města Frýdek-Místek na vybavení nové budovy městské policie. Tato referenční zakázka pro nás znamenala nejen prestižní výzvu, ale i závazek zhodnotit naše zkušenosti v sériové truhlářské výrobě.
Vyhrát výběrové řízení není jednoduchá věc
Zadání projektu vybavení prostor pro městskou policii mělo jasné požadavky na materiály i na produktovou skladbu s termíny dodání nábytku se začátkem od prosince 2023.
V souhrnu šlo o desítky kancelářských stolů s kontejnery, atypické stoly do jednacích nebo velitelských prostor, více než 100 různých sestav policových a šatních skříní do kanceláří, téměř 90 šatních skříní s kovovou podnoží včetně lavic, několik policových regálů do skladů, několik kuchyněk včetně spotřebičů a v neposlední řadě dodání téměř 200 kusů sedacího nábytku.
Po zpracování technické dokumentace jsme stanovili položkové ceny a s dalšími podklady se zapsali jako účastník výběrového řízení a čekali na výsledek. První místo a získání zakázky nás utvrdilo ve zvolení správné cesty a vrhli jsme se po hlavě do další fáze projektu.
Rozjeli jsme výrobu ve velkém
Předzpracovanou technickou dokumentaci k projektu jsme mohli dokončit začátkem října, kdy se prostory
v budově dostaly do poslední fáze a bylo možné provést finální zaměření. Následně začal maraton konstrukčně-administrativních prací na zajištění materiálů a výrobní dokumentace s postupným propadem do výroby.
Při pravidelných společných koordinačních schůzkách s klientem se průběžně upravovaly požadavky na termíny dodání specifického vybavení, jako je vstupní recepce nebo dohledové centrum, kdy byla nutná koordinace s postupem prací různých profesí na dosud živé stavbě. Při samotné výrobě jsme řešili několik výzev. Z pohledu velikosti byla tato zakázka unikátní a kladla mimořádné nároky na prostor a uskladnění materiálů i hotových kusů. Velkou porci práce také odvedl samotný výrobní tým, kdy truhlářskou dílnou muselo protéct množství položek pro tuto zakázku, ale i další výroba pro jiné klienty.
V prosinci jsme začali s prvním návozem hotového nábytku a usazením do prvních dokončených místností. Vzhledem k malému časovému oknu a množství položek se o přesun a instalaci staralo v jeden okamžik několik týmů s rozdělenými úkoly, abychom neblokovali práci jak sobě, tak jiným profesím na stavbě.
Co jsme pro MP ve Frýdku-Místku zajistili?
- Vyrobili a instalovali jsme kompletní kancelářský nábytek do všech místností nové budovy MP
- Vyrobili a instalovali jsme 5 kuchyňských linek včetně spotřebičů a dalšího vybavení
- Dodali jsme kompletní sedací nábytek včetně míst pro klienty
- Vyřešili jsme atypické požadavky zákazníka i úpravy na místě
- Zvládli jsme celou zakázku v časovém horizontu daném smlouvou
Mohlo by vás zajímat
Případová studie Nová tribuna pro FK Nové Sady Olomouc
Případová studie 100 podvozků na míru pro Valeo